DINAR D’ARRÒS AMB SALSETA 2025
Un any més tornam a organitzar el dinar d’Arròs amb Salseta i ens fa molta il·lusió tornar a reunir-vos a tots a Ca n’Arabí el proper diumenge 16 de novembre.
L’arròs amb salseta és una recepta molt especial que es fa només a Binissalem. És un plat tradicional del dia de matances, que també fa ganes de cuinar al llarg dels mesos freds d’hivern. El secret recau en un arròs melós i la salseta feta amb carn magra, xulla i fetge, i amb herbes aromàtiques que li proporcionen un sabor molt intens.
A més del dinar, que es servirà a les 14 h, durant el matí hi haurà diferents activitats: jocs infantils a partir de les 12 h, l’aperitiu a les 13 h, i el sorteig de premis dels comerços de Binissalem a les 15:30 h, aproximadament.
Els tiquets s’han d’adquirir de forma presencial a l’Ajuntament els dies 12 i 13 de 10 a 13 h o al Binitrui (Parc de sa Rectoria) els dies 11, 12 i 13 de 19:30 a 21 h. Per a qualsevol informació relativa amb el dinar o reserva de tiquets, ho podeu fer per Whatsapp al nostre telèfon (669986080) i vos respondrem el més aviat possible.
En cas de possibles al·lèrgies i intoleràncies alimentàries, podeu consultar els ingredients a aquest enllaç.

